Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, May 23, 2012

Sarawak Part X - Sesi buatlah macam rumah sendiri :)


Yang comel ni anak kedua Nini..
Kesian dia..
Takut agaknya dengan 5 org budak Kg Gumut Tambahan ni..

Menan dia semua kena hijack..
Pastu rumah dia yang biasa senyap sunyi.. aman damai..
Cam nak pecah dikerjakan bebudak nih..


Ini bukan di hotel..
Rumah Nini mmg cantik macam istana :)
Lampu yang bulat2 tu berpusing hokay..



Papa pun nak posing jugak..
Pegang Hasya wat cover je tuh :)



Mak aku sempat tinjau oven wat kek lapis..
Besor rupanya..
Oven kek lapis ni lain sket..
Sebab pakai api atas jer..

Gua dah risau gak..
Mana tau tetiba Hajah Norlia nak beli satu bawak balik..


Hasya pun berani panjat tangga ni..
Hasya ni sebenarnya penggayat cam mami dia..
Bila sampai je atas..
Menjerit laaa dia takut..


Gambor peberet mami :)


Kemain lagi bebudak ni..
Mementang laa auntie Nini kata wat laa cam umah sndr..
Memang betul2 dia buat cam umah depa..



Ni siap photoshot gambar raya :)


Kenit ni pun kemain lagi..
Serata rumah ni dia round dengan walker..


Tuan rumah dengan ketua rombongan :)


Terima kasih lah sekali lagi buat Nini & family..
Kalau tak pasal hangpa sekeluarga..
Mungkin entry pergi Sarawak ada 3-4 jer :)

Belum tamat lagi..

Ada 2-3 entry lagi..

:))
.
.
.

6 comments:

Aiza Haris said...

wahhhh cantikknyaa rumahh...tangga besauuu....

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

ya allah...besaunye umah die...cantik pulak tu sesangat...

org sarawak mmg kaya2...untung dapat kawan baik cam nini tu..

MaMa QaiSaRa a.k.a nunu said...

perghh!!!!
rumah dh mcm istana....
kemain cantik perhiasan umah dia......

AIN NAZRI said...

mcm istana... gorjes betol.. suka suka

sitynuress said...

eh ni nini mrsm tu kan?? sama nya rupa dia :) masih duk sarawak ek ?

I want to lose weight said...

Yup sity.. Nini tu ler :-)