Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 28, 2012

Tengah beratur..


Parah tul bila drama Korea habih serentak kat Korea nun...
Pengkor tangan buat master..
Kali ni banyak problem sket..
Banyak sub timing lari..

Jadinya.. aku kena alter sub..

Keje yang boleh buat mual..

Yelah..

Kena matchingkan apa yg depa cakap..
Dengan subtitle..

Sedangkan...

Aku tak paham bahasa Korea!!

Kalau cakap sepatah2..

Kumabta.. Miana.. Sarange..

OK lagi..

Kena part makcik tua membebel smpi 10 minit..
Pitam aku membuat timing...

So, senarai di atas..
Ikutkan dah available..
Cumanya aku lum tulis review lagi..
Master dah ada ;)

Silalah..
.
.
.

6 comments:

arinieva said...

kak zel jgn lupe cite miss ahjumma tau.

arinieva said...

kak zel jgn lupe cite miss ahjumma tau.

I want to lose weight said...

Miss Ajumma ni citer tahun bila?
kalau lama sangat susah dah nak donlod sbb la ni harap torrent je

I want to lose weight said...

Ooo.. dah jumpa..
mmg tak dapat buat la..
episodnya banyak sangat..

arinieva said...

huhuhhiohoho. skrg tgh main kt one hd tu. tp dh separuh jln citenye. xpe la. :(

cikbedahlaser said...

perghhh selama ni dok usha2 je.. ni ras amcm dh teracun je nih...