Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, May 5, 2012

Akhirnya sampai ke Kuala Pilah..


Tak pernah lagi sampai Kuala Pilah..
Ni la kali pertama..
Padahal housemate aku selama 4 tahun kat UPM..
Asal Tg Ipoh, Kuala Pilah..
Salahkan dia sebab tak pernah ajak aku pi umah dia..

Hehehe.. Jangan marah Aida Lina Alias :)

Mungkin sebab masa tu Bukit Putus tu jalannya horror kot time tu..
Tu pasal dia tak ajak..
Skang dah ada jalan baru..
Tinggi lagi :)

Tujuan utama ke Pilah ni...
Nak anta sepupu aku kahwin..
Dia kahwin dengan orang Kuala Pilah ni..
Majlisnya buat kat Merlang Inn..


Ini dia pengantin..
Yang perempuan tu sepupu aku belah mak..
Selamat Pengantin Baru Alia Elfie Suhada dengan Zaharuddin :)


Penat hokay travel dengan minah ni..
Dia tido kejap je..
Berjaga lama..

Lepas sket jer pada Ulu Bendol..
Tiba2 muka dia berkerut..
Mulut penyot-penyot..
Tau dah apa keje dia..
Wat kuih koci laa tu..

Uwaaaa.. stress tau pi kenduri anak berak..
Nasib baik wat kat hotel..
Tapi sebelum nak sampai hotel tu..
Berkepam laa dengan bau-bauan..
Nak benti.. takut tercicir dari konvoi..



Kaira yang berkelakuan baik sepanjang  majlis :)
Dia ni kalau orang ramai..
Otomatik jadi baik..
Cuba kat rumah..
Ya Rabbi tau dia ni..



Ini pun boleh tahan baik :)
Dengan rambut balung ayam dia tu..

.
.
.

4 comments:

Mimy Hamid said...

kak lama tak dgr tg ipoh kak hehe sebabnya ada kisah dulu di sini.....hhihih

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

sila wat entry Tg Ipoh :)

kakngah said...

merlang inn tu otel paling vouge wey kat kolo pilah... aku sndr belum pernah check in situ. asal blk kampung.. main lalu je.. :P dah rmh pak aku sejengkal je dr situ. nk kene sekeh kot sesaja tido hotel kehkekeh!!

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Pengantin ada offer gak check in depa sponsor..
Tp kenangkan kain baju.. Umah nak terbalik..
Maka kami balik