Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, August 4, 2012

Ke mana kak zel dan keluarga melabur ini hari...

Dari sini ler kasut raya merah itu berasal..
Wlupun murah2 banget..
Namun cam biasa laa..
Kalau dah kaki adik beradik dengan hippo..
Tok sah dok berangan laa kasut comel2..
Memang masuk suku kaki je..

Barangan baby dan kanak-kanak tu = MAHAL


Hat ni berbaloi-baloi..
Tapi bila balik..
Fikir2 balik..
Rege kat RM2 Ria lagi murah..

Cam Cocopie..
Kat sana jual 4 peket = RM10.00
Sedangkan kat kedai RM2...
Sepeket = RM2.00

Rugi.. rugi..

Lagi aku beli biskut belanda (murah tapi agak keras)..
Pastu puding.. Hat ni 24 bekas = RM10.00

Oklah.. secara totalnya jimat laa jugak..


Yang ni bosaaannnn...
Sebab orang terlalu ramai...
Jadi benci lak aku nak memilih-milih..
So, takde apa laa mendapat di Hytex ni..

Pastu ada satu tempat lagi aku pergi..
Kat Kilang baju Bintang..
Yang ni best..
Baju start dari RM1.00..

Ni kira baju cap Bintang yang return ke kilang..
Hari ni lawatan kali kedua..
Minggu lepas balik dari Warehouse Pallas..
Aku singgah dah..

Secara keseluruhannya..

PENAT!!!
.
.
.

4 comments:

amelia shafer said...

bershopping sungguh..:)) kasut ko je dpt..?kasut budak2?

I want to lose weight said...

kasut budak2 dah rembat kat warehouse Bata & Pallas hari tu..

tahun ni Bubble Gummers sudah. :)

noradzlina.kamdani said...

zel..ko sgt hitech ek bab2 sale ni walau ko dok kt tg malim tu...

Smiley said...

saya gi dah Hytex semalam..mmg ramai gile org..dekat sgt ngan umah..just few steps