Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, August 8, 2012

Pengikut Mencah Manhattan


Gigi yang rongak tu..
Dia sendiri yang patahkan malam tadi..
Oleh sebab mami dah tido dulu..
Dia simpan cerita sampai pagi ni..

Pastu aku tanya laa..
Mana gigi yang patah tu?

Kalep dah simpan dalam sarung bantal...
Rasanya malam tadi pari-pari gigi dah datang ambil nyer..

Mana Kalep tahu? nampak ke?

Mami nih!!

Memang laa tak nampak..
Pari-pari gigi tu kecil dan terbang di udara..

Apa pari-pari gigi tu buat?

Dia akan mendoakan semoga gigi Kalep akan tumbuh cepat..

Adoyai...

Ni semua Astro punya dakyah kafirun..

Namun.. tak payah nak salahkan anak2..

Sapa yang subscribe cenel2 mengarut semua tu?
Nak buang tak sanggup..
Sat gi dia bergantung harap sepenuhnya
Pada mami untuk menghiburkan hati dia..
Cukup laa adik Hasya dia sorang berpaut kat kaki mami
Setiap kali mami memasak..

Namun..

Igtkan Mencah Manhattan je ada pari-pari gigi..
Rupanya Kalep Kg Lambak pun sama :)
.
.
.

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

punya la kalep ni terpengaruh dgn cite tu yek...

makcik rehan KJB said...

tapi anak aku dah lama takmo layan 613 tau wei. asyik CN je skang. aku rasa adik dia nnt takde la becakap alihbahasa mcm depa2 ni dah kot

I want to lose weight said...

Kalep pun la ni.. asyik Oggy sama Finn & Jack..