Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, August 2, 2012

Staff baru...

Dulu takde staff sangat..
Sorang tu jelah madu dan racun..
La ni dah terlalu ramai ler pulak..

Dalam PID yang maha sempit ni..
Ada 4 staff termasuk aku..
Meja kosong ada 2 je..
Abih camne nak duduk ramai2..

Dah tukan..
Staff aku semua muda-muda belaka..
2 orang 21 tahun.. sorang 22 tahun..
Abih.. camne aku yg makcik2 ni nak bercampur gaul dengan depa..

Nasib baik bila disatukan dalam bentuk zon..
Ada sorang lagi MAKCIK yg duduk Rasa tu terlibat sama.. :))

Secara globalisasinya..
Kerja aku akan bertambah ringan..
Sebab la ni ada kerani.. pastu ada technician..
Yang paling best..
Aku boleh bersara dari dunia mengajar komputer..
Sudah ada F29 yang akan ambik alih..

Keje-keje lama orang lain boleh ambik alih..
Tapi.. kerjaan baru menimbun2 gak..
Nak2 ada lak PID yg penjawatnya totally org baru..
Nak kena guide dia dari awal..
Susahnya sebab takde depan mata..

Apa pun..
Selamat laa aku setahun ni..
Tahun depan tak tau meroyan apa pulak..

Buat yang baru-baru tu..

Selamat menjalankan tugas...

Dari. 

-Boss kamu orang yg comel-

No comments: