Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 12, 2012

Salah cabut ke hape nih!!!



Pagi ni berkobar-kobar nak pi cabut gigi..
Bayang ler aku dah menahan sakit ni..
Dari sebelum puasa..
Dari 24 Julai 2012..

Tadi dah cabut itu taring belah bawah..

Malangnya.. yg aku angan-angankan..
Perasaan seperti makan aiskrim vanilla curah coklat..
Pelesu semata-mata..

Aku pun dah keliru..
Sebenarnya aku sakit gigi ke sakit gusi?!!

Sebab lepas cabut tu...
Lagi 10 kali sakit dari sebelum cabut..
Skang ni laa aku tengah lagi sakit..
Aku  ni ikutkan banyak kali dah cabut gigi..
Tapi tak pernah rasa yang sakit camni..

Hari tu doktor bgtau.. gusi aku dalamnya banyak nanah..
Kena infection..
Tak payah cabut.. buat treatment je..

Tapi... AKU LAGI PANDAI DARI DOKTOR!!

Saya tak kira.. doktor mesti cabut jugak gigi sakit ni..

Maka, doktor pun akur..
Bagi antibiotik sebeban suh aku abihkan..
Mmg weekend lepas kurang dah sakit gigi dan gusi aku tu..

Istimewa untuk pembaca LWC..

Tengok.. bape huduh dah jadinya skang...
Gigi atas tu mmg sekian lama takde..
3 kali wat gigi palsu..
3 kali gak hilang tak tau mana pi..

Skang aku pandai2 suh doktor cabut gigi bawah pulak..
Aku  nak tempah gigi palsu atas..
Dia kata tak leh siap sebelum raya..
Gigi bawah lepas 2 bulan baru boleh buat..

Maka...

DAH CABUT PUN...

AKU MASIH SAKIT GIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIGIIIIIIIIIII !!!!
.
.
.

3 comments:

zatie_izzati said...

Aiseyman.. Igt dah lega...

ibh_sue said...

Iskhh!!..seriau aku dgr. Aku x pnh cabut gigi. Takutt woo.. Dulu2 gigi tercabut sendiri ja..

SEMUAproperty said...

I pun sama.dah 7 thn sakit dalam gusi selepas bedah gigi bongsu