Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 4, 2012

Rendang tangkap muat..



Mak aku punya sekolah hari ni wat majlis hari raya..
So, ada la rendang dgn lemang...

Malangnya.. Bila rendang sampai ke aku malam ni..
Ia sudah pun basi..
Namun, lemang masih marbeles..

Ikutkan aku dah masak asam pedas sotong malam ni..
Tapi sebab nak makan lemang punya pasal..
Aku gigih wat rendang bodo mlm ni..
Janji iras rendang..

Aku lupa dah resepi rendang..
Last aku masak rendang..
2010..

Maka utk tidak pening..
Aku google resepi..
Dengan keyword

RESEPI RENDANG SIMPLE

utk jimat masa..
Aku pilih resepi pertama yg muncul di hasil carian..
Ada 2-3 bahan takde..

Pedulik..

Maka terhasil ler rendang pekebendentahakupuntaktau..
.
.
.

1 comment:

ibh_sue said...

Zel! Janji ada ropa rendang dan bau rendang. Kira ok la tu.