Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 27, 2012

Kalep periksa akhir tahun minggu depan...


Jadual dah dapat..
Bermula dengan Bahasa Melayu dan Jawi..

Sejak dua tiga menjak dapat tahu periksa dah dekat..
Kemain rajin belajar..
Lepas main PSP.. terus baca buku..
Tapi, tak habis2 lagi..

IBU, MANA ANA?
ANA ADA DI SANA

KAKI KUDA ADA KUKU

Bila laaa ko nak lepas Bacalah Anakku Buku 6 ni...

Nasib baik Matematik agak oklah jugak..

Sains.. hat  ni aku seram sket..
Soalannya banyak bergambar..
Nanti soalan tu cth macam..

WARNAKAN HAIWAN YANG TERBANG

Pastu dia ni bukan peduli soalan..
Asal ada haiwan.. semua dia warna..

UJIAN BACAAN

Ada 2, satu BM.. satu Iqra'

Aiyooooo mami yang seram..

English.. selalunya cikgu akan bacakan soalan..
Terangkan dalam Melayu..
Pastu pilih jawapan..

Adoyai anak..
Buat betul-betul tau..

Kalau dapat markah tinggi semua..
Atas 90 markah..
Tak nombor satu pun takpe..

Mami & Papa janji akan bawak pergi Legoland :)
.
.
.

4 comments:

syida said...
This comment has been removed by the author.
syida said...

kalau jadi g Legoland, kena bawa air masak banyak2, then payung @ pakai topi...sana panas sgt sebab pokok tak banyak lagi....

I want to lose weight said...

camtu kena tunggu pokok tumbuh dulu :)

mami & hasya tak tahan panas

kakngah said...

ank aku pun dah meroyan ajak g legoland. pitamz.