Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 3, 2012

Pengesahan sekolah Muhammad Khaleef Aisy


Selepas berhempas pulas mencari surat beranak dia..
Akhirnya jumpa selepas 3 hari mencari..
MIJ tak abih2 membebel..
Itu laa  mami.. Ini laa mami...
Pot pet pot pet..
Tolong cari... tidak jugak!!

Walaupun sudah membuat pengesahan..
Namun, Khaleef sebenarnya belum ada keputusan lagi mau sekolah di mana..
Bergantung kepada pencapaian dia sebelum sesi 2013 bermula..
Kalau masih merangkak-rangkak membaca..
Maka, dia akan ditukarkan ke sekolah nenek dia..

Sekolah nenek dia..
Selain ada nenek..
Sekolah tersebut tidak ramai murid..
Darjah satu belas2 orang sahaja..
Jadi, cikgu boleh lebih menumpukan perhatian..
Nak2 cucu gurubesar yang tak tau membaca tu wei!! :))

Khaleef pulak.. dah banyak kali cakap dengan aku..
Dia nak sekolah sama nenek..
Yelah.. supaya lemak berkrim ko makin naik kan..

Tak yah berangan Khaleef..
Nenek ngko tu.. memang ler penyayang sgt kat cucu dia..
Nanti bila ko dah sekolah sama dengan nenek..
Baru belang rimau nenek akan kelihatan :))
.
.
.

No comments: