Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 11, 2012

Tempat lepak Hasya...




Nasib baik dapat tepi tingkap..
Boleh laa dia tengok permandangan..
Tengok kucing lalu..

Hari pertama tu cam excited dok kat situ..
Tapi, masuk hari kedua..
Grill tingkap tu pun nak dipanjatnya..

Hasya ni dia mmg jenis cepat bosan..
Kalau ada mainan..
Dia main dalam 4-5 minit jer..
Tengok TV tak reti..
Main PSP pun tak suka..
Tengok tablet ada laa dalam 2-3 video youtube..
Pastu dia start balik membaran..

Keje yang dia suka adalah memunggah..

Tak tau nak buat apa dah..
Aku bawak laa dia masuk RUANG INFORMASI..
Kat situ ada banyak rak..
Banyak buku..

Ko pergi laaa punggah sampai tak mahu..

Ok.. berjaya..
Dia boleh duduk kat situ sampai 1/2 jam..
Angkat buku ke bawah.. susun kat meja..
Kang angkat lak ke atas..

Lepas tu kang.. menjadi keje lak aku kena kemas balik..

Tak boleh nak bayang kalau kena dok spital lebih 2 hari..
Hari nak balik tu..
Nampak katil spital tu pun dia dah menjerit..
Belum lagi kasi baring..
.
.
.

No comments: