Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 20, 2012

Sorry Mat Haron Mustapha....


Mula-mula tayang Adam & Hawa..
Cam menggigih sangat je aku tau..
Siap subscribe astro b-yond..

Namun, setelah 9-10 episod..
Aku mula bosan..

1- sebab tayangan sekejap sangat.. 30 minit
2- bagaikan pelakon2 nyer semua serba tak kena
3- novel Adam & Hawa bukan favorite aku pun..
4- bosan nak tunggu setiap malam
5- dah tau jalan cerita...


Akhirnya.. bermula mgu lepas, aku mula beralih arah..
So not me sebenarnya..
Kebiasaannya aku takkan tengok drama Korea selagi tak habis tayang..
Sebab tak boleh nak sabar untuk tunggu episod selanjutnya..

Tapi, sebab Min Ho hero..
Aku gigihkan jugak tengok kat 393..
Padahal, aku tgk dah yg version download..
Dah smpi episod 12 pun..
Kat Malaysia baru sampai episod 4..

Tapi.. feel tengok kat internet dengan tengok tibi lain :)
Nak lak HD...

Choi Min Ho ni..
Ikutkan aku bukan minat dia masa dengan Shinee..
Tapi minat masa dia join Dream Team kat KBS..
Oleh kerana dia mmg athletic orangnya..
Drama To The Beautiful You ni sangat kena dengan dia..



Ni bukan review ek..
Kang ada lak yang order..
Belum lagi..
Kena tunggu barang 4-5 minggu lagi..
Sampai abih semua RAW dan siap semua SUB..

Oleh itu.. sesapa yang takde 393..
Lagi tak minat nak tgk kat internet..
Harap bersabar..
Sebaik sahaja siap drama ni..
Akan diwar-warkan ASAP..
.
.
.

No comments: