Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 30, 2012

Anak-anak punya cerita...

Ikutkan ada 2 lagi drama Korea nak menyusul..
Tapi kang marah lak reader i yang tak seberapa nih :)

Ok.. jom citer pasal bebudak berdua ni pulak..


Hasya ni skang kuat pendengki..
Apa abang pegang.. hat tu laa dia nak..
Kalau tak dapat.. abang dia siap..
Tarik rambut.. pukul..

Nasib baik laa kan..
Dalam ntah hape-hape perangai si Kalep..
Pukul adik tidak sekali-kali..
Lega laa aku tang situ..

Paling-paling dia menangis je pun..
Siankan abang..


Ni pulak.. makin hari makin lasak..
Apa abang dia buat..
Dia pun ikut..


Lagu kegemaran dia..
Untuk Dia.. Anak Kampung.. Gangnam Style..
Sepanjang perjalanan kena ulang-ulang lagu yang sama..




Ooo... untuk makluman..

Umur Hasya dah 1 tahun 10 bulan..
Umur Khaleef dah 6 tahun 2 bulan..

Cepatnya masa berlalu :)
.
.
.

3 comments:

Kuazue Mohd said...

sgt cepat.. sat2 agi.. tetiba anak mami dah masuk form 1 or dah nak dpt menantu...

gebu's fairy tales said...

nampak dah muka notty dia hahaha, cepat betul masa berlalu kan kak

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.Comelnya anak..geram tgk!


P/S:Berminat dgn pemanggang Ajaib yg multipurpose serta murah,blh la email/pm saya ya.

azatie_sayang7071@yahoo.com.my

http://www.facebook.com/kak.yang.9

Terima kasih