Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, October 3, 2012

Jenis-jenis rawatan di Terapi Kak Raw



Sorry ler gambor kurang memuaskan..
Sebab aku lupa bawak kamera..
Snap dengan tablet jer..

Ni kaedah2 rawatan yang dijalankan untuk kanak-kanak kurang upaya..
Kalau tengokkan gambar..
Rasa cam adik Hazim ni ada masalah Cerebral Palsy..


Ni antara gambar2 pesakit Kak Raw..
Untuk gambar jelas boleh tengok kat FB dia..

Ramai yang PM dan emel aku tanya pasal Kak Raw ni..
Sesuai ke tidak untuk anak depa..
Berapa kali rawatan..
Apa alat2 yang perlu di bawa..

Semua ni.. aku tak buleh jawab..
Sebab aku pun baru sekali pergi..
Boleh call Kak Raw atau communicate dengan dia guna personal web dia..


Kat sini ada forum perbincangan..
Peta nak ke rumah Kak Raw..
Lagi ada contact number semua..

Apa yang boleh aku bagitau..
Kalau nak berubat anak dengan Kak Raw..
Kena nekad dan kuat semangat...

Satu hal kena datang banyak kali..
Seminggu sekali selama berbelas-belas minggu
Pastu kena keras hati sebab lepas balut tu..
Kena tunggu 4-5 jam baru boleh bukak..
Masa tu kena tahan laa raungan, tangisan, rayuan budak2 nih..

Tempat berubat Kak Raw ni selesa..
Ada surau.. tempat rehat tgk tv...
Siap ada homestay utk yg datang dari jauh..
RM10 je pun seorang untuk tinggal situ..
.
.
.

No comments: