Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 18, 2012

Nyesal pulak...


Hari tu 2-3 kali gak pegang tudung ni..
Tapi pikir panjang-panjang..
Nak kemana?

Ke opis cam jadah sangat laa nak vogeh camni..

Kalau pi jalan-jalan..
Dalam kereta je dah senget benget dikerjakan Hasya..
Dia takmo duduk dalam car seat..
Pastu kang asyik nak menek..
Kejap ke depan.. kejap ke belakang..

Tapi..

Bila terfikir..
Betapa lawanya tudung ni dipadankan dengan jubah raya haji aku tuh..
Pastu papa dengan Khaleef pun berbaju biru..
Hasya tak tau laa baju kaler apa..

Rasa nyesal lak tak beli..

Kat Jolly Cotton ada jual..
RM75 termasuk Pos Laju..

Kat Tg Malim ni pun ada jugal..
RM90 cash and carry...

Huwaaaaa....
.
.
.

1 comment:

mimie hamdan said...

aku dapat! hahahaha... sajer dengki ko!