Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, October 5, 2012

Makan... makan... makan... dan makan..


Time dia sakit hari tu..
Berat dia turun smpi 8 kg..
Dari 8.5kg gitu..


Lepas dah sihat..
Keje dia takde lain..
Makaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....
Kalau bukan dia tido..
Makanan mesti sentiasa ada depan dia..
Muruku ke.. keropok ke.. roti ke..


Pastu seperti biasa..
Time makan nasi dia 2 kali satu hari..
Tengah hari dengan malam..

Pastu.. antara-antara tu..
Kalau ada orang makan nasi..
Dia pun akan makan jugak..

Natijahnya..

Dalam masa tak smpi sebulan..
Hasya dah naik berat 1.2kg..
Dulu dia boleh pakai hampir semua jenis baju..
La ni baju-bajan umur bawah 1 tahun dah tak buleh kancing..
Sengkak kat perut..

Anak sapa la nih ?!! :))
.
.
.

3 comments:

meera said...

Cutenyer hasya..Klau rambut dah lebat sok.. Brtambah2 kecomelannya.. Baguslah anak suka makan kak.. Anak2 saya ssh tul nk mkn.

Min Aina Ila Aina said...

Bagusla Hasya kecik2 dah makan sendiri, anak saya 3 tahun setengah pun bersuap lagi.

I want to lose weight said...

abang dia dah nak masuk darjah satu tahun depan pun bersuap lagi