Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, October 3, 2012

Dalam hati ada taman..



Malam tadi dia tengok citer Baby's Day Out ni sorang-sorang...
Aku sibuk membereskan kain baju nak gosok..
Dia tengok tanpa suara..
Sebab Hasya dah tido dalam buai..
Betul-betul depan TV..

Mula-mula tu dia gelak suka kemain..
Aku just pesan.. jangan kuat sangat nnt adik bangun..


Habis je filem ni..
Aku cakap kat dia.. sudah, pi tido..
Aku lak nak takde over tv..

Tiba2 aku dengar dia teresak-esak bawah bantal..
Takkan suh tido pun nak menangis beriya..
Bukan aku tempik pun..
Cakap elok-elok laaa sangat...

Bila aku tanya..
Lagi kuat dia menangis..

Aku lantakkan je..

\

Lepas dah OK..
Aku tanya laa..

APSAL MENANGIS?

KALEP SEDIH SEBAB 3 ORANG TU TAK DAPAT PUN BABY!!!

Dan... airmata pun berjujuran kembali...

Humaaaangggggggg.....

Ni confirm taman bunga ros yang tepinya ada gerai strawberi cicah coklat!!!
.
.
.

5 comments:

AIN NAZRI said...

alahai suweeetnya abg khalep ni.. memang dalam hati ada taman bunga ros mekar

ibh_sue said...

Hahahahaa..jiwa sensetip juga rupanya.. :D

cikbedahlaser said...

menghayati btol abg kalep

Min Aina Ila Aina said...

Bagus, tandanya dia faham.

AisNy said...

Alahai.... confirm dia faham cerita tu lain....