Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 22, 2013

Masih bertahan...


Masih tak jejak lagi Pasar Ramadhan...
Terer tak... :)

Kalau dulu.. tak pergi PaRam ni..
Buka puasa hilang seri..

Salah satu sebab aku tak minat nak pi tahun ni..
Pasal lokasi berubah..
Dari Taman Wangsa ke Taman Bernam..

Kalau Taman Wangsa dulu..
Jauh mana parking pun..
Paling-paling jauh kena jalan..
Dalam 100-200 meter jer..

Tapi, lokasi baru ni..
400 - 500 meter kena jalan..
Pastu jenuh nak ber U turn bagai..

Aku kan jenis sayang tenaga..
Makanya tahun ni gigih laa merajin..
Hari-hari masak..
Kecuali hari berbuka rumah MIL @ Hajah Norlia..

Dah sampai hari ke-14..
Rasa OK laa pulak tak pergi..
Kalau dedulu.. sampai kul 11.30 malam..
Ada je benda nak kunyah..
Roti John la.. Laksa la.. kuih muih..

Tapi..

Cam merindui pulak air Teh Bunga original kat pasar..

:)

2 comments:

umi alya said...

akak tak suka g tempat yg sesak2, rimas.. jika ngidam nak tmbah lauk, jalan jer 10 tapak dr pej k kedai makan yg dok sebelah ni, terjamin tahap kebersihan m orangpun tak ramai

Adelina said...

terbalik pulak dengan aku....dulu hari2 masak apa bagai....lani hari2 beli....sebab turun dari kedai aku dah sampai pasar ramadan...hahaha.