Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 25, 2011

Bagi prektis


Agak terlambat mengajor Hasya ni naik stroller..
Abang dia dulu.. umur 2 bulan lebey..
Dah hangkut ke mana-mana dengan stroller..
Sebabnya Kalep dulu sangat bam-bam..
Tak cam Hasya ni.. lambat naik berat..
Maybe pasal minum susu mami kot..

Ni nak pi holiday..
Kena laaa practise2 duduk dalam stroller..
Camtu laa gaya dia..
Kemain menganga lagi..
Tu baru dalam rumah..
Bawak keluar rumah.. lagi dia jerit kuat..

OK!! tak payah naik stroller..
Kemain suker lagi dia..

Nmpk gayanya kena laa bawak carrier..
Sakit tulang nak dukung je sepanjang holiday ni..


Ni gambar Khaleef masa sebaya dengan Hasya, 6+ bulan...
.
.
.

5 comments:

Hafiz said...

comel-comel belaka...

Mia-Ina said...

betul la kaleep lagi bam bam dulu..mcm adik kedua kte ms dia lahir..suke cubit tang perut & pipi..eei geram dgn kecomelannya

noradzlina.kamdani said...

sgt berisi dak kalep yek...

I want to lose weight said...

Kalep minum FM..
Sebulan sampai 8 tin..
Mau tak gedebam..

Pastu masa baby dia senang bagi makan..

Pagi2 dah hentam biskut farley 2 ketui..
Tgh hari & petang bubur semangkuk..

Dah besar lak susah makan

Mimy Hamid said...

wahhhhhhhhh anak kak zel montel montel la...si abg kalip pehhhhhh montok terserlah...nak terkenan montel anak akak le