Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, July 2, 2011

Menang hokay...

Ni dia kumpulan Nasyid Tadika Islam N.Perak, Tg Malim...
Kalep tak dapat duduk depan..
Sebab dia menyanyi ikut suka hati..
Gaya pun sesedap rasa dia je..

Nanti bila lapang aku uploadkan VC nyer..

Kalep dan Waled...
2-2 ni mmg iras sangat..
Perangai lebih kurang..
Pelat pun lebih kurang..
Bukan cikgu je konpius..
Aku pun kadang2 konpius..
Aku jerit KALEP.. tetiba yg toleh Waled..


JUARA DAERAH BATANG PADANG ye..
Igt takde harapan dah..
Dengan terkuap-kuap..
Lupa lirik.. lupa gaya (anak aku je.. anak org elok je..)

Dah laa tu.. masa bagi hadiah..
Dia pulak meluru dulu ke depan ambik hadiah..
Cam laa dia yang jadi solo tadi... :)

Dengan ini.. tadika Kalep layak untuk bertanding mewakili daerah Batang Padang..

MALANGNYA...

Hari pertandingan tersebut..
Sama pulak dengan hari yg kami sekeluarga akan pergi holiday..
Tak boleh tidak.. Kalep kena ikut kami orang..
So, dia terpaksa laa tarik diri :(

Dia lum tahu lagi ni..
Aku je yg bagitau cikgu dia siap2..
Kalau tau kang mesti dia marah..
.
.
.

2 comments:

Mia-Ina said...

klu kalep tau..hbs la....mesti dia tgh smgt nk join tue

noradzlina.kamdani said...

wah..bagus tu zel