Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 19, 2011

Keputusan Timbangan 6 - Keseluruhan




Nampaknya warna MERAH semakin mendominasi..
Kebiasaan yang sangat biasa dalam program diet online..
Bila tengok orang lain makin banyak turun..
Dan kita tak turun-turun..
Maka, baik makan je macam biasa..
Maklum laaa.. pemenang cuma 1 :)

Ada 2 timbangan sahaja lagi..
Timbangan ke-7..
Dan timbangan FINAL pada 1 Ramadhan..
Jangan lupa ye..

Pada yang meneruskan perjuangan ke PDR..
Jangan lupa snap gambor full body & timbangan..
Yang rasa setakat turun 1kg - 2kg (cam I)..
Tak payah wat apa-apa :)
Puasa je ontok-ontok..

Nanti akak senarai pendekkan peserta-peserta yg kena anta
(yg LWP melepasi 10% sahaja)
1- gambar full body
2- gambar timbangan terakhir

PEMENANG MINGGU INI..

Adalah pemenang ulangan..
JueRayyan dengan penurunan 3kg.. LWP 4.72%
.
.
.

2 comments:

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

alhamdulillah.. saya menang lagi ekk kak Zel.. alhamdulillah.. sukenye sy.. :)

iluvtupperware said...

ramai jugak yg merah2 yek.. self dicipline mmg kena tinggi la kalau nak diet.. kalau suam2 cam aku ni.. hmmm balik2 56, 57 tak gerak2 dah