Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 5, 2011

Pharyngitis

Huhuhu...
Dah laa Hasya kena selsema..
Tau jelah kalau baby kena selsema..
Satu malam meragam sesaja..
Dia tak nangis.. tapi tido tak nyenyak..

Yang aku pulak..
Baru 2 hari makan pil Alfalfa tu..
Dah sakit tekak pulak..

Aku sebenarnya mmg tak tahan dengan sediaan herba ni..
Bila panas je badan sket..
Siap laa.. mesti mula2 attack kat tekak..
Pastu kang 5-6 hari takde suara..

Tapi tu ler..
Kalau tak makan..
Susu badan aku dah masuk tahap sendu ni :(

Bila makan pil Shaklee tu..
Ada laa sket peningkatan..
Selalu pam kul 7 pagi, biasa paling dahsyat pun 2.5oz..
Pagi ni leh cecah smpi 4oz..
Tu dengan keadaan Hasya menenen sepanjang malam..
Nak-nak dia tak sihat... lagi laa melekap je..
.
.
.

3 comments:

Amiizaa2001 said...

zel, minum air banyak....:) disamping tu kelebihan lain boleh lose jugak:)

Kalao ko tak tahan makan pil alfalfa, beli alfalfa yg fresh, grg berkuah campor udang/ayam/sotong....sedap:)

Nieza Ishak said...

oooo baru aku perasan, patut la badan aku panas semacam & sakit tekak sbb aku ambik jamu mak dara.

aku baca entry ko baru aku perasan .. huhuhu.

I want to lose weight said...

Mieja..

TG MALIM mana nak jumpa Alfalfa :(