Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 13, 2011

Keputusan Timbangan 5 - keseluruhan





Semakin ramai memerahkan diri..
Ada yang dah dua minggu berturut-turut..

Kali ni.. penurunan paling tinggi hanya 2kg..
Ramai yang turun ratus-ratus gram sahaja..
Mungkin momentum perjuangan makin perlahan..

2 kali timbangan sahaja lagi..
Sebelum menjelang timbangan terakhir..
Iaitu pada 1 Ramadhan tahun 2011 ni..

Aku pun tidak mencapai matlamat untuk pergi ke 115kg..
Skang ni dok tersangkut kat 118-119..
Takde harapan dah ler tu..

JM 30 Day Shred pun ntah kemana..

Skang ni yg berjaya diamalkan..
Hanya ler tidak makan di malam hari..
Itu pun sbb Hasya tido awal..
Maka aku pun ikut sekali laa tido awal..

Cer tido lambat..
Makan kul 1.30 pagi pun ada taw..

Dua peserta berkongsi penurunan tertinggi iaitu 2kg..
Zarina Amal dan Rohaida..

LWP tertinggi pula..
Disandang oleh Zarina Amal 3.39%..
(nanti emelkan akak alamat untuk hadiah mingguan)

Untuk pemenang LWP yang belum terima hadiah..
Lizawaty & Jue Rayyan..
Sabar ye.. akak bercadang nak pos sekali semua serentak..

TAHNIAH UNTUK YANG BERJAYA.. :)
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

zel..aku berat xturun so aku mmg xamik gambo..berat menten kt situ jek 75kg.

Mia-Ina said...

tahniah pd yg berjaya turun

mama iris said...

pasai apa nama makcik rehan tak merah??ahahahaha aku dok hafal result pesaing2 nih...

N a d i a said...

tahniahhh pada pemenang!

Cik_Juju said...

kak zel...huhu...
nti wat la lg program diet 50days ni...semangat ramai2 berdiet....
sgt berminat nk join..

tp apakan daya...bru jmp blog akak ni... bru tahu...huhu..

ni sekadar cadangan...sempena bulan ramadhan ni kak...wat cabaran 30 days ke...hehe..

bulan puasa lg cepat turun :) insya allah

:)