Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 27, 2011

FACEBOOK GROUP PROGRAM DIET RAMADHAN

Group FB sudah ada..
Sapa-sapa yang belum join..
Sila laa masuk ye..

Sapa yang JOIN esok - ahad..
Jangan gelabah kalau tak dapat approval..
Akak pi holiday..
Kang Ahad malam baru hadpet...

Yang smpi 86 orang nak masuk ni..
Dah buat ke 1-2-3..

Akak tak koser hokay melayan rayuan gombal di bulan puasa..
Final yang masuk akan dihapdet pada 1 Ramadhan..

Nama yang keluar dalam senarai di FB untuk hapdet berat sahaja
Yang confirm masuk..


Yang lain-lain leh tgu Program Diet ZULKAEDAH pulak..
Syawal takde.. sbb itu time umat Islam bersuka-ria..
Tak leh diet :))
.
.
.

6 comments:

noradzlina.kamdani said...

td ade email..klu xdpt bg tau ek..sbb gmail aku tgh problem la..

Kehelan said...

Kak... ni emel sy utk FB tufulah@gmail.com

sy akan emelkan kat akak berat dan gambar esok, insyaAllah...

Bicikut said...

terbaik

Hani said...

apa dia 1-2-3 yg nak kena buat? tgk kat mana nih?
huhu... loss...

Tilot said...

kak zel...add saya jugak k... saya tak tau fb program ni.. =)

nur_syatila@yahoo.com

amaniammar said...

request by using azzax cyful je...
dah try tukar amaniammar x jd le..