Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, July 22, 2011

saya benci lipat kain!!!

Benci tau..

Sangat-sangat lak tu..

Jangankan tengok kain..
Tengok bakul kain je dah mual..

Dulu masa peknen Hasya..
Mak kandung aku datang rumah sebulan sekali..
Tolong lipat kain..

Laki aku plak akan lipat baju-bajan Khaleef..

Ni yang rasa nak peknen balik :))
.
.
.

4 comments:

Nurhusna Azidan said...

sama le kita akak.. senah pun malas lipat kain. dari kecik dah cakap dengan mak baba.saya nak beli almari n penyangkut baju banyak-banyak..sekarang memang ada 3 almari tapi tak muat juga..kena lipat juga...nyampahh, baju manyak sangat...

Cik Juju said...

kan best klu ada org yg cipta mesin lipat kain... :)

klu ada mesin tu..sure laku punyer!!

I want to lose weight said...

tulah.. lipat dan gosok sekali..
rege 5K pn aku sanggup genyeh CC :))

Mak Wardah said...

ADTEC Batu Pahat ada design tool untuk lipat kain...join your club...mari kuruskan badan,.