Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 25, 2011

Program Diet Ramadhan - BAGI YANG KELIRU

Bermula 25 Julai hingga 30 Julai..
Peserta perlu hantar 2 keping gambar
ke diet_lwc@yahoo.com

1- Gambar full body (berkepala, berkaki dan bertangan)
2- Gambar timbangan pada masa itu

Ini untuk rekod saya sahaja..
Tidak akan dipaparkan di mana-mana

Kemudian,

Pada pagi 1 Ramadhan bersamaan 1 Ogos..
Sila timbang dan snap gambar.. (gambar bacaan timbang)
Kalau rajin boleh emel.. update kat blog sndr.. kat FB masing-masing..
Kalau MALAS..
Just masuk group FB PDR..
Dan update pada document yang ada di situ..
(boleh tanya otai2 dalam tu kalau tak reti)

PASTU SILAKAN DIET DENGAN APA CARA SEKALI PUN

Pada pagi raya.. 1 Syawal bersamaan 31 Ogos 2011
Sila timbang dan snap gambar diri dan gambar timbangan
(khas untuk yang rasa boleh menang je :))

Pada yang berat naik 5kg daripada berat asal..
Tak payah susah.. duduk ontok-ontok..
Pi layan ketupat, lemang, rendang apa sumer tu..
Tambah lagi barang 2-3 kg..

Kemudian.. dalam tempoh masa semgu.. (1 sept-7 sept)
Segera laaa emel gambar2 pagi raya tersebut..

Pemenang akan diumumkan pada 10 September 2011..

OK.. mudah jekan..

Kalau keliru jugak..
Boleh PM akak tanya ;)
.
.
.

7 comments:

yangyuyu said...

senyum baca entry akak ni hehe

N a d i a said...

faham! =)

Fahreen Fredo said...

Esok kite hantar gambar kat akak hehehe

Mia-Ina said...

jumaat 29 july mia emel ke akak ye dua gmbr & berat semasa...

tp nk tanya.....sesi timbangan berat akan bermula 1 Ogos (1 Ramadhan ) kan? yg ni pulak kena ambil gmbr baru ke kak? ke guna yg 2 gmbr yg diemel tadi?

p/s: betulkan jk mia salah fhm :-)

noradzlina.kamdani said...

blm email gambo...akan dibuat secepatnye

Tilot said...

ok kak...dah faham.. :)

amaniammar said...

sis..may using same picca n weight x..x sempat nak amik pg td...
berat still da same

tq