Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, February 13, 2011

Datang walaupun MELUAT!!!

Lesu tau pagi ni pikirin nak datang pejabat..
Selalu kul 6 pagi punya pumping leh dapat lebih 3oz..
Pagi ni 1.5oz je..
Nampak sangat mengganggu emosi...

Aku sampai kul 10.00..
Tu pun dalam cuak-cuak nak tinggal Hasya..
Sbb masa aku tinggalkan tu..
Dia lum nyenyak sangat tido lagi..
Maklum laa tempat baru..

Aku datang sebab anak-anak bangsa ni laaa...
Kesian kat depa..
Yuran dah bayar..
Niat tu baik datang nak menuntut ilmu..

Kalau setakat geng Padayappa datang nak tgk youtubing.. facebooking..
Memang awal-awal aku dah halau pi PJL kesayangan ramai tu..

Apa pun.. keje tidak lama ini hari..
Hanya datang dalam 2 jam sahaja..
Lama-lama pun bukan rimau beranak pun..
Penat dok log-in log-out je..
.
.
.

No comments: