Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, February 8, 2011

Dracula VS Hasya


VS

Camni laa gaya dia menghisap susu badan..
Sampai melimpah ruah punya kuat hisap..
Kalau pagi-pagi.. bersememeh susu kat muka..
Sbb skang ni dah pandai bagi susu ngiring..
Kadang2 dia tak abih hisap lagi.. Mami dah hanyut tido..

Hari ni dua-dua belah pengeluar susu TAKE A BREAK!!
Sebab dah rasa berbisa sangat 2-2 belah..
Bukan bengkak susu.. tapi memang sakit laaa...
Rasa cam ada duri menyusuk2 kat dalam tu..
Yang kat belah luar tak yah citer la sakitnya..
Melelas & menggelupas.. kena baju pun kemain sakit..

Semlm dapat perah 11 oz..
Cukup dah tu untuk cover siang ni..
Malam kang baru pengeluar susu beroperasi spt biasa..

Ni pun.. lepas dia membotol..
Nak kena kasi isap gak kejap..
Ambik feel nak lelapkan mata..

Ok.. Hasya dah lelap..
Mami kena follow..
Wpun malam tadi sangat cukup tido sbb Hasya bangun 2 kali je..
Tak kira.. nak follow jugak :)
.
.
.

7 comments:

Mieja@Amiizaa2001 said...

Zel,

banyak ko dapat pam zel:):)
caiyok caiyok....

.::CeK LaLa::. said...

Ya Allah pipi hasyaaaaa!!!
Geram nyer lahhhhh!!!

Farra said...

kelakar plak! kiut hasya

kella said...

salam singgah sini... :)

gebu's fairy tales said...

ni muka drakula stim ahakss..
bambam dah dak hasya ni..nyum2

✿etiey erywan✿ said...

cutenya hasa.. pipi tembam... bestnya dapat bg fully bf :)

noradzlina.kamdani said...

comel la...hasya tembam