Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, April 4, 2011

Bukan nak review novel..



Akak dah lama tak membaca dek oi...
Buku yg 100 biji untuk sepanjang berpantang tu..
Masih cantik berbalut dok dalam kotak..

Malam semalam..
Masa tgk Buletin Utama..
Terus bukak blog Parpukari..
Nak tengok video hot!!
Rupa-rupanya sket je..
Ada intro je..

Jijik tul perangai orang tua ittew..
Tak kira laa sama ada benar dia laki Jijah..
Ataupun dia bukan laki Jijah..
Badan dan melondeh-londeh gitu..
Ada hati nak buat video porn..
Ada ke peminat pun...

Pelik gak sbb bawahnya ada tulis bahasa Thai...

Konspirasi?!!
Pelanduk dua serupa?!!
Memang pelanduk betul?!!

Tapi.. sapa ada beli paper Kosmo..
Tengok m/s 2 dan 3..
Sama gaya.. tapi lain situasi..
Gambar muka 2 ada Jijah.. Nuar ngn Karpal...
Gambar muka 3 ada Lelaki Y ngn Pompuan X

Gambar perbandingan.. sila lihat sendiri..
Akak tak mau cemarkan LWC dengan gambar2 busuk tersebut..

Apa-apa pun..
Korang rasa dia ke tidak?
.
.
.

4 comments:

kakngah said...

meh aku tolong baca buku2 ko yg berbalut cantik tu....
hihihi!!

Kak Mah said...

jual la zel buku2 ko tue...ehehehe...

lame isu la skandal seks nieh....boring nak follow...

Yu'xan Lee said...

exactly same.... dia ngan tuhan jer yg mengetahui..

azurayahya said...

potongan rambut sebijik sejibon... kata nya, video tu mmg diupload dr Thailand... kang upload dr cni ada yg kena tangakp kang...