Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 7, 2011

Nampak sangat...

Sorang dok memunggah.. memomen.. menjahanam..
Siap main dengan gunting..
Mesti dia g dapur time aku tdo berjemaah dgn Hasya tadi..
Abih satu majalah diguntingnya..
Konon2 nak gunting gambor kereta..

KO TUNGGU PAPA BALIK KEJE KANG!!

Ni sorang lagi..
Asal siang je moody...
Asal bukak mata je nak mengamuk..
Asal celik je nak menetek..
Asal sendawa je, cam air terjun muntah susu balik..

Dah 2 jam ni dia tido..
Lama betul..
Igt tadi lepas dia muntah nak tukarkan baju..
Baru terkial2 cari baju..
Toleh balik dia dah tido..

Cewah-cewah..
Buat entry pasal anak-anak..
Cam aku ni dah officially auswipe pulak..

Sebenarnya aku skang sedang mengalami kecelaruan emosi..
MR dah nak benti keje...
Hilang dah sahabat sekufu aku dalam arena PIDans ni..

Yang mengganggu jiwa aku skang ni..

AKU PUN NAK BENTI JUGAK!!!!!
.
.
.

1 comment:

Amiizaa2001 said...

wahhhh ayeeppp....budak bijak.....:):) blh gang ali minat keter:)

hari tu ali pon ada main gunting....gunting gambo2 keter dari majalah keter+surat khabar.....sekali akukedepan tgk...habis satu umahhhh macam tsunami bersepahnya..

hehehhehe montelnya pipi hasya.....sedap tidor...