Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 10, 2011

Menunaikan impian abang..










Ada hal sket semlm ke KL..
Esok pun kena pi lagi..
Bukan shopping..
Takde maknanya nak shopping time2 belum gaji ni..

Semlm abih hal..
Round2 ler area taman2 tu..
Saja kasi Khaleef suka..
Takde niat pun nak benti..
Tu yg pakaian Khaleef cam nak pi pasar malam tg malim je..

Malas benti2 pasal..

1- Adik tak biasa lagi jalan-jalan kat tmpt awam..
2- Duit tarak..
3- Mami segan nak nursing in public

Sekali papa benti dekat area taman burung..
Nak bagi Khaleef tgk monyet..
Sekali tu ada 2 awek omputeh ajak Khaleef tangkap gambor..

Dah turun kete.. toleh sana.. toleh sini..
Dia nampak ler taman burung ittew..
Spt biasa.. kejadian menjerit2 nak masuk..

Terbang ler RM50.00..
Sama harga dengan 2 kampit beras..
Zaman-zaman meruncing ni..
RM50.00 cam RM500.00..

Takpe.. janji anak happy..
Papa happy..
Mami happy sambil urut urat2 betis..
Cramp dah lama tak jalan..
Sehari paling jauh jalan..
Dari PID ke Mesjid ambik Kalep balik sekolah..
.
.
.

5 comments:

Amiizaa2001 said...

bestnyaaa...auntie pon tk pernah sampai lagik :):)

Hafiz said...

mananya gambor awek tuh... tak kasi upload sekali ker...

ratusiput said...

takpe utk anak2 insyaAllah mummy n daddy murah rezki... :)

noradzlina.kamdani said...

papa xpegang hasya tul2..mcm nk jatuh hasya dlm beg tu...

I want to lose weight said...

Hasya tido.. tu sebab bagi cm terlentang sket