Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, April 12, 2011

Hasya dah pandai gelak mengekeh..

Keh.. keh.. keh...
Heheh tipu je..
Bunyi nyer bukan camtu...
Bunyi nyer cam gelak sangat riang gumbira..

Tapi ada caranya nak wat dia gelak camtu..

Mula2 kena berdirikan dia atas perut..
Pastu panggil nama dia..
Pastu kena gelak dulu..
Nanti baru dia ikut.. :)

Hasya dah 3 bulan lebih..
Belum boleh meniarap lagi..
Lambat ler kot..
Sebab dia jarang dibiarkan baring sendirian..
Tak duduk atas bouncer..
Berdukung manjang..

Lantak laa.. nak lambat ke.. nak cepat ke..
Janji malam tido jangan menangis :))

Rambut belum cukur lagi..
Tapi makin lama makin hilang..
Rambut dia gugur..
Yang herannya rambut mami pun sama banyak gugur..
Dah mula dah.. lubang keluar air bilik mandi penuh rambut..

Satu hal yg agak merunsingkan..
Hari tu takmo minum EBM bekukan..
Skang ni fresh milk pun tak nak sangat..
Sehari ada laa dalam 5oz je dia minum dari pagi smpi petang..

Tapi bila aku dah ada dengan dia..
Mmg tak lepas nenen org kata..
Tido tu.. start kul 11.00 malam smpi laa 7.00 pagi..
Melekap sesaja..
Jangan terlepas.. melalak cam terantuk dinding..
.
.
.

7 comments:

II riEnAsHaM II said...

chubbynya hasya.... my izzara dah 4bln pon blm meniarap lg..mengiring pom belum...huhu..lambat jgk kot...

noradzlina.kamdani said...

mkn comel mank dara hang zel..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cute sgt2 ini budak..:-)

quezul said...

tembamnyer anak dia.....anak sy pun lambat meniarap...4 1/2 bln baru le meniarap..anak sy pun kurang baring2 kat tilam mcm abg dia dulu...abg dia tgh lasak..takut la pulak...

umialya said...

comelnya

Mia-Ina said...

eei geramnya pipi hasya..mujur xde depan mata..

etiey.com© said...

suweeeetnya! bam bam...