Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 10, 2011

Hasya vs Kek Pisang

Call kak ipar aku tadi..
Nak tanya Hasya camne..
Sebab hari ni dia kena minum EBM beku..
Semlm lansung tak dapat ngepam..
Seharian moody dalam kete..
Malam lak dia bantai mengemping smpi ke pagi..

Berbalik pada called tadi..

Kak ipar aku habaq Abang Khaleef..
Hari ni dia sudah kasi adik dia makan kek pisang..
Kek pisang tu ikutkan hidang kat luar..
Tetiba dia masuk dalam bilik tmpt adik dia tido..
Pastu senyap je..

Sekali kak ipar aku jengah..
Adik dia berselemuih muka & baju..
Muka dah ala-ala tercekik..

Korek2 mulut..
Kuar kek pisang..

Eeee... Kalep ni..
Nasib baik tak apa-apa!!
.
.
.

5 comments:

Amiizaa2001 said...

ya allah zel......bahaya...takut tercekik jerk......nasib akak ko nampak....ya amponnnnn........

Nieza Ishak said...

kuss semangatttttt ...
aku macam dapat dengar jerk ko memetir ..

Khaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppp ... hihihi

aku pulak yg dup dap dup dap.
sib baik tak tercekik ...

Va Va Voom said...

Cian Hasya..nasib baik tak apa2.

Kalep sebenarnya nak share2 dgn adik dia tu..cuma dia masi tak faham lagi..yg adik dia belum boleh makan lagi benda2 mcm tu

noradzlina.kamdani said...

astaghfirullah...sian hasya tu kecik lg..abg kalep xtau pe2x...
nest time kene infm kalep la..xbole bg adik hasya mkn mknn yg kalep mkn..sok2 dia bg skrim plak zel.

Pretty Ryna said...

cedapnya...lama tak makan kek pisang lembab :)