Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 17, 2011

Baru lepas..

Baru lepas kena cubit..
Pastu kena gigit..
Pastu mami piat telinga..

Tu yang menangis cam nak pecah rumah..
Smpi bengkak2 mata ngn hidung..

Skang tengah seronok nak bercakap..
Kalau dia dapat buat satu bunyi baru..
Seharian tu laa dia dok prektis bunyi tu..

Kalau dapat siang takpe jugak..
Sabtu lepas dia dapat ilham malam..
Kul 5.00 pagi dapat bunyi baru..
Prektis smpi ke siang..

Dah tu prektis kalau boleh sorang2 takpe jugak..
Ni mami kena bersengkang mata sama..
Tolong jawabkan bunyi itu..

Kalau mami senyap je a.k.a TIDO..
Kejap lepas tu Ramli M.S muncui..
Melalak sambil tangan terangkat-angkat..
Cam tengah mengarah orkestra gitu..
.
.
.

4 comments:

cakcibo said...

hahaha... sementara nak besar kan... kuat lak menangis.. bila dah 6 bulan keastas baru dia ok ..hihih..

kak zel.. tembam nyer pipi hasya ni...still bf lagi ke kak zel.. bkhasiat tul susu mami nih..comel lah

quezul said...

tembam pp hasya...anak bujang sy, siang tido kejap2 jer..kalo mlm, mmg tido lena..bgn susu kul 3-4pg..pastu tido balik....kul 6.30-7.30pg br bgn...kdg2 tu la, bgn gak kul 5 pg...

littlehumblelynn said...

zell

wah pandai anak ko :)
takper,nak bg mummy pahala banyak ni..hehee

Mimy Hamid said...

gigitan geram tu...sbb comel bebenor hasya ni