Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 14, 2011

Suker kan...


Tetiba mood it's Friday aku rosak

Salam dan selamat tgh warga PID,


Perkara di atas adalah dirujuk.

Saya baru sebentar tadi menyemak perkara yang berkaitan gaji tuan/puan bagi bulan MAC dengan pihak Bhg Kewangan dan perkara tersebut masih belum sampai kepada pegawai berkaitan untuk diproses.

Dengan ini, saya jangkakan gaji tersebut memang tidak akan dapat pada hari ini. Harap tuan puan bersabar dan menyemaknya pada minggu hadapan insyallah.


Sekian dimaklumkan.


AKAK MALAS NAK MENCARUT-CARUT DI HARI JUMAAT..

So, Akak Redho..


TATA :)
.
.
.

4 comments:

cakcibo said...

kuat la jugak kak zel bersabo nyer.. kalu saya lah... kita bako jer ....

En Hazwan & Cik Syazz said...

sabor je laa:)

etiey.com© said...

sabao itu separuh dari iman.. :)

zatie_izzati said...

tak patut la org yg berkenaan tu... melambat2kan gaji org.... tu x smp kat pegawai yg berkenaan, die peram kat die wat pe? then dah smp kat pegawai tu, pegawai tu nak semak lagi plak...
sy fhm perasaan kak zel sbb claim sy pun slalu lmbt dpt.