Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 3, 2011

SORRY... seem to be the hardest word (version Pak Abu HKLBR)


Kes yang dok diratibkan ni..
Dah semgu laaaa lebih kurang..
Bermula dari group KIM..
Melajak kepada KBR..
Skang dah ada GEBM..

Aku tak banyak pun komen..
Wpun hati terguris dengan perkataan CACAT itu..
Maklum laaa Khaleef dihadapkan dgn susu FM sebaik shj dia lahir..

Namun disebabkan..
Aku pun tengah menyusukan anak dengan perasaan tulus..
Tidak mahu perkara-perkara emosi begini..
Menganggu pulak prestasi penyusuan aku pada Hasya..

Tapi makin diratibkan..
Makin menjadi-jadi laaa pulak..
Orang kalau dah buat salah..
Minta maaf.. persetankan ego.. buat dengan tulus ikhlas..

Bukan.. minta maaf dengan penuh ego..
Rasa diri tak salah..
Lagi sempat nak membangga-bangga pencapaian diri..
Pastu mempersoalkan pulak apa yg salah sangat dia...
Orang kalau minta maaf tak ikhlas..
Orang yang memaafkan tak ikhlas la jugak..

KALAU TAK SALAH.. ORANG TAK MARAH !!
.
.
.

4 comments:

iswatie "colours of life" said...

sapa weih??? kaypo skit...awat aku x tau pun...

littlehumblelynn said...

aku pun x tau menda :(

Shima Md. Zahar said...

tu laa zel..
aku pun jadi pemerhati gak..
dah mintak maaf dah ler.. nie tak
dok bangga diri lagi .. aku rasa dia memang tak boleh kena tegur laaa.. dia rasa dia betul..

degree/master of science tu....

MaMa aDaMaQiL said...

betul ckp k.lang...even arah BF mommy tp dlm mase yg same arah pn FM mommy gak...sedikit2 sbyk terase gak ngn perkataan CACAT tu...

mmg arah ade komen kt funpage die...tp cara die mintak maaf mmg menampakk' die xrase diri die besalah...

niat die baik nk bf ank tp kalo rase diri xleh jd penasihat yg baik utk org lain xyah la nk memandai2 nk usik org..buat je tanggungjwb awk tu dl..xyh la nk sebuk2 hal org...huhuhu..tetibe trs jd emo gak..