Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 24, 2011

Kecik ni pun ada Monday Blues...

Kak ipar aku SMS..

HASYA MENANGIS TAKMO MINUM BOTOL..

Maka.. bersegera ler aku balik umah mil..
Menetekkan budak bertuah ni..

Kalau Isnin je..
Mesti ada problem pasal membotol..
Sebab dah 2.5 hari bersama mami..
Berdirect feeding sesuka hati..

Hari tu aku ada gak plan..
Nak bagi gak botol even masa weekend..
Tapi.. sebab dah merasa kesenangannya..
Selak je baju terus baby "ANYOK..ANYOK"
Rasa malas laa pulak..

Hasya.. kalau dia mula menghisap..
Time tengah lapar sangat..
Mesti dia ada buat bunyi... anyok.. anyok..
Aku pun tak tau mana dia dapat bunyi ni..
Skang sumer org dok panggil dia budak ANYOK..

Dia dah pandai gelak kuat kalau kena geletek..
Belum pandai meniarap lagi laa...
Semlm sapa bagi komen dia leh meniarap?!!
Takdenyer.. letak kejap atas tilam pun tkmo..
Mana nak datang meniarap nyer..
.
.
.

3 comments:

Farra Dhelina said...

elelele mulut tu mmg mtk T je lah kak!! makin bam2!!

cik cakcibo said...

terer nya ..hasya..bley menghasilkan bunyi... anyok anyok... hahaha...betul ke ni!!.. lain macam la hasya ni..

hasya pipi bam bam!! larikkkkkk

etiey.com© said...

ohw.. iyerlah sebab sabtu ahad bergantung je.. hihi