Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, April 22, 2011

Berpeluh macam jogging 1km..

Lapar luar biasa..
Hari ni tak lunch.. cuma sarapan nasi lemak ayam goreng..
Masa lunch hour yg panjang..
G sepah-sepahkan duit kat Billion..

Mula-mula igt malam ni tak yah masak.
Sbb Inche Izman cakap dia nak pi main badminton..
Pastu nak lepak terus kedai mamak..

Ai sangat alu-alukan :)

Sekali kensel laa..
Kena jugak laa aku menggigih di malam coti ni..

Ikan selar masak asam rebus "O"
"O" pasal ada benda2 basic je..
Takde daun kesum.. takde bunga kantan..
Tapi masih sedap melepsss... (I puji I hokay)..


Nampak sgt snap gambor lepas membubuh :))
Ye.. akak dah makan sorang2 sebaik sahaja rice cooker berbunyi "TEK"
Terus senduk nasi masuk pinggan..
Buh kuah asam rebus banyak-banyak..

FUH.. marbeles tahap langit ke lapan hokay..

Berfeluh-feluh makan sensorang..
Sepinggan pertama takat alas perut je..
Kena sepinggan lagi baru betul kenyang :)
.
.
.

2 comments:

Sarid Derus said...

alamakk..nampak cam tempoyak..sedapppnyerrr...aii likeee...!!

I want to lose weight said...

tempoyak + cili tumbuk makan sama ikan masin mmg terangkat!!