Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, April 15, 2009

Aku Adalah....

Aku adalah migrain dah 2 hari.. kenapa aku migrain?!!
hanya makcik rehan yang tahu kisah sebenar
Aku adalah demam.. baru mula hari ini...
Aku adalah selsema tahap gaban... duduk pun hidung tersumbat
Aku adalah batuk... berkahak tebal
Aku adalah sakit tekak.. pahit kering perit...
Aku adalah ala2 hilang deria rasa oleh semua penyakit2 ini...

OLEH ITU AKU ADALAH NAK MAKAN
TOMYAM PEDAS & MASAM


Maka, dengan gigih nyer.. aku pun p laa restoran
T*****K A*E kat Tg Malim ni la..
Sampai umah, ambik mangkuk... terus tuang kuah je dulu...
isi nanti dulu.. acara kemuncak
hirup kuah semangkuk.. kuah mmg saje pesan suh bagi lebih
dah abih semangkuk.. tiba masa nak makan isi pulak
tuang laa baki nyer

Ini laa rupa tomyam masam dan pedas ittew

Ops... apakah itu ?!!!!! seperti bawang goreng terlebih goreng.
Tapi, bila lak buh bawang goreng dalam tomyam ?!!!


Itu adalah.......



HUWAAAAA..... COKCROACH !!!


Eeeee sakit nyer hati aku. Nasib baik aku demam..
kalau tak mmg aku turutkan p balik kedai hamsap itu.
Agak2 laaa kalau nak buat tomyam lipas pun..

Pesanan untuk kawan2 sekelian,
kalau esok kul 10 pagi aku tak online YM..
pastu call tak angkat, cpt2 ler telefon 999..
Mungkin aku dah pengsan dalam rumah kerana keracunan lipas.
Dah ler aku dok berdua je ngn Khaleef
.
.
.

No comments: