Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, April 6, 2009

TrAnSFoRMaSI

Ni barulah Transformasi... masa aku tau mamat ni mula2 lepas masuk top 20 OIAM... aku kutuk bagai nak gila ngn laki aku. Siap nyanyikan balik lagu SEJARAH MUNGKIN BERULANG SAYANG.. WALAU ENGKAU KU LUPAKAN.. dengan suara hidung kepit penuh dengan hingus pekat.

Lepas tu aku tak tgk pun OIAM.. sbb aku hanya ada keterujaan nak tengok AF sahaja.. rancangan realiti lain.. ala2 kalau terswitch channel tu.. then aku tgk.. nama nak tunggu mmg tarak.


Then, aku dok baca kat forum.. kat paper kata mamat ni bagus sesangat. Cerdik Muzik.. komen Shafinaz. Aku terus ler youtube.. terbukti benar. Dan aku ala2 peminat Tomok laa pulak skang ni.
.

Lagu ni kalau nyanyi dalam jamban time tengah sembelit mmg feel wooooo
.


I like him now.. sedangkan Paul Moss leh cair ngn Tomok.. Inikan pulak aku, pencinta jantan2 stok anak hayam camni.
.
.

No comments: