Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, April 28, 2009

PengorBanan Yang Suci...

Aku tergoda dengan masakan sayur-sayuran stim kat blog Miss Reen...
Oleh itu, aku kan pantang orang ader..
Aku pun nak ader jugak... hihihihihi...
Maka dengan berkobar-kobar nyer aku g ler ke Pekan Tg Malim

Parking ler depan Butik Sri Imej..
Kedai ni dianggapkan sama taraf butik LV laaa klu kat Tg Malim ni..
Sini laa ada beg yg ala2 ada brand ler kire
Cam Giosardi, Polo, Pierre Cardin, Alain Dellon,
Ni brand-brand pemes kat SOGO...
Klu pakai LV.. Coach... Fendi...
Harap maap yer... kat sini takde sapa yg tau brand2 camtu..
Brand2 terkemuka itu adalah standard pasar malam je klu kat sini.

Tiba2... aku nmpk !!!
Ye aku nmpk tanda 70% !!!
Tak bley jadi ni.. kena jenguk apa yg 70% tuh...


Aku tersangkut pulak pada beg jenama Giosardi ini
Harga asal adalah 139.90
Setelah tolak 70%.. tinggal dalam rm41.00
Uwaaa... sangat mengujakan...
Memandang handbag pierre cardin aku tu dah buruk giler...
(tak caye buruk.. leh tanya MR)
Tapi, dalam purse ada lebih kurang RM60.00 sahaja


Aku terpaksa berfikir panjang..
Selalu nyer.. aku tak pernah berfikir panjang atas apa2 benda yang aku nak beli
Tapi sbb hari ni dah ada beli Cloth Diaper
Then, ada wat payment here & there on9 shopping
Bulan baru lum menjelma pun lagi..
Duit gaji dah kurang dari separuh...

THINK.. THINK... THINK...
Super Sleuths..... (ni geng2 tigger & pooh.. pada yg tak tau)

Akhir nyer periuk stim ni jadi pemenang !!!!
Nasib baik aku pi beli periuk dulu
Sebab konon2 budget utk periuk ni dalam RM20.00 je..
Miss reen beli dia punya RM15.90 je
Ada laa baki nak beli handbag kan...
Rope2 nyer.. adalah RM52.80.. mintak tawar.. dapat ler RM45.00

Pastu mula laa otak aku ni berfikir2, mana nak cari duit extra ni... nak beli gak
Tiba2 Inche Izman pulang dari Mambang membawa sesuatu yang menceriakan bini badak dia ni..
Tu diaaaaaaa... I love u laaa kanda
Cam tau2 je dinda tengah depression...


.
.
.

No comments: