Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 16, 2009

Khaleef Aisy tak sihat

n3 copy paste dr fotopages

Khaleef dah demam + batuk + selsema selama seminggu
Tapi takde laa teruk sangat... aku masih tdo lena setiap malam
Cuma batuk berkahak... mula2 bagi dia ubat dari klinik PMC. Kampar

Semlm p klinik lain pulak.. klinik panel kt Tg Malim ni
Tapi, Paed (dr zainal) takde.. maybe shift lain
Terpaksa jumpa doc lain and dia kata Khaleef kena lelah
Tu sbb kepala dia cam berpeluh2 & basah

Tak mungkin.... Khaleef sentiasa berpeluh dan basah adalah kerana
Hobi dia ialah BERLARI!!!!
sblm ke klinik, aku singgah restoran
Dan dia berlari sana sini dalam kedai tu
Kalau diukur dengan tape agak nyer...
mau 5km sehari budak ni berlari

Pastu Doc kata dia akan selalu penat2
Setakat ni dia tak pernah lagi tercungap2
Ikutkan mak dia ni lagi laa selalu mencungap2 cam ikan tak dapat air
Doc bagi jugak ubat lelah... wpun aku cakap tak payah
Tapi aku tak bagi Khaleef makan
Sebab.... Dia mmg takde lelah

Aku tak percaya Doc itu ?
Ye.. aku tak percaya
Kenapa tak percaya?
Dulu pernah.. Khaleef terkena sakit kaki tangan dan mulut
Dr yang sama cakap lepuh2 tu sebab kena gigit binatang
Pastu dia telah kasi ubat yang salah
Membuatkan Khaleef mengalami kesakitan yg sangat2 bila ubat yg salah disapu pada lepuh2 kat badan dia..
Aku terpaksa mandikan Khaleef jam 3 pagi !!!

Kenapa pergi jugak? Sbb itu klinik panel & FOC
Tujuan aku nak ambik ubat je sbnr nyer
.
.
.

1 comment:

ira82 said...

askum...
salam perkenalan...
nanti view blogged saya lak yea...

daa...
askum..