Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, April 21, 2009

TAG pasal Inche Izman (KENALI SUAMI ANDA)

Tag to ?
Kak Aida_ex Kupang
Kak Linda_ sg Pelek
Kak Azrin _Sg Pelek
Kak Zalia_Tg Malim
Nunu_sg Air Tawar

Selalu aku mmg malas layan2 TAG ni sbb.. sebab malas ler ;)
Hari ini adalah rajin kerana aku adalah terlebih cuti
Sabtu - Rabu (18hb - 22hb)
Cuti sbb laki ku cuti.. so tidak akan melepaskan peluang untuk bersama2

Lakiku dan Anakku

Rules:


Here’s a chance to see how well you really know your husband. Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do. The real challenge is to send it to your husband to see how right you really are.

He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?

DRT Chanel Astro 734. Segala hape pasal motor, kereta & jentera berenjin. Paling digemari ialah American Chopper & Biker Build Off

.

You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
Tak suka sayur-sayur jenis2 salad ini. Maklum ler org Kg Lambak ;)

.

What’s one food he doesn’t like?
Banyak dia tak suka.. ala2 adalah sangat CEREWET makan.. Paling tak suka terung bulat dan siput sedut

.

You go out to eat and have a drink. What does he order?
KOPI... bukan coffee taw.. itu kellas.. ni kopi biasa yg tak sedap tu.

.

Where did he go to high school?
S.M.K Seri Kampar & Sek. Teknik Slim River

.

What size shoes does he wear?
Saiz 6 (lelaki), saiz 8 (pompuan)
Aku tau sangat sebab kaki kami sesaiz

.

What is his favorite type of sandwich
Tak suka apa2 sandwich... Kalau dah takde makanan sangat, baru dia makan

.

What would this person eat every day if he could?
Sayur bayam rebus & sotong goreng kunyit yang ISTERI KESAYANGAN dia masak.
Hehehe... masakan aku yang paling kena sekali di tekak dia.

.

What is his favorite cereal?
Coco Crunch.. itu pun kecak si Khaleef punya.
.

.

What would he never wear?
my clothes... except kalau dia plan nak pakai baju CUM kelambu
Jeles tau dengar kawan2 laki bini leh sama2 share baju
You boleh pakai panty i.. I pakai spender u
hahahaha.. aku melawak je...
(don't try to imagine hokay - pesanan utk makcik rehan)

.

What is his favorite sports team?
do not mean football jekan.. dia mmg lansung tak suka football
dia suka pasukan motor mana ek..

aku tak ambik hal laa pulak sbb aku tak suka motor2 ni

.

Who did he vote for?
tahun lepas dia tak g vote.. tapi bercakap kemain lagi
malas-malas aku pun.. sampai gak aku ke SKA Kalumpang tu ngundi
Namun, undi aku adalah RAHSIA.. hehehe
gaya2 hujah dia tu
penyokong kuat Samy Vellu ni tau..

.

Who is his best friend?
ABE JA.. kawan dia masa kat Kolej Lagenda, Langkawi
Kat Kampar ada 2 orang iaitu Aroi dengan Hairi
Tapi aku rasa.. kawan terbaik dia adalah BINI DIA SENDIRI
Betul.. tak caye, tanya dia

.

What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
MAKAN BANYAK !!!

.

What is his heritage?
HERITAGE ? apa makna nyer ni ek.. WARISAN ? PUSAKA ?
Kalau warisan.. Adalah majalah Roda-Roda
Mula mengumpul dari tahun 1994
Cuba kira ek.. 12 naskah x 16 tahun
= 192 naskah

.

Ada 4 jenis majalah berkenaan dunia pemotoran yg laki aku kumpul
Memang adalah sangat menyemakkan walaupun simpan dalam stor

.

What is his favorite colour?
Merun (my nick name kat forum cari)
& Hijau daun
(aku pun baru tau malam ni... selalu aku beli baju dia ikut warna kegemaran aku iaitu PINK)

.

What is his habit?
Dia adalah sangat suka cari uban sorang2 sambil ngadap cermin
Padahal boleh minta tolong pada aku
Tapi.. aku mesti nak upah taw.

.

What is he proud off?
His son.. 79% get his genetic. Muka adalah sangat seiras masa laki aku baby. Perangai juga adalah sangat sama

.

1- Minat motor.. tp anak dia sgt berminat jenis kapcai.. lakiku pula sangat minat jenis berkuasa tinggi
2- Minat muzik rock kapak.. kalau depa berdua je travel mana2, dlm kete mesti pasang lagu kumpulan Search
3- Sangat cepat sentap.. elok anak.. elok bapak
4- Selera makan yg lebih kurang sama
5- Air kegemaran yang sama.. jenis2 cam vitagen, solivite, tp sama2 tak suka YOGURT..

.

Lastly, do you think he will read this?
YES.. probably tomorrow night.. Selalu nyer my Inche Abang ni akan baca senyap2 je blog i ni.. Tapi aku tau laa yg dia baca... ;)



No comments: