Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, April 24, 2009

Berkemas Hokay....

Semalam pun tak g jogging gak sbb aku p ikut adik aku g Pesta Buku sekali lagi
Balik pun dah lewat.. dalam kul 7.40 mlm baru smpi umah
Maklum ler laki takde, suka hati la kul bape nak balikkan..
tak payah nak fikir nak masak ke hape ke..

Beli lagi buku.. bermakna buku kat umah akan bertambah banyak
Selama ni aku susun spt gambar di bawah
Dah cam tak sampai nak capai



Ni lak simpan dalam bakul sebab dah tak cukup tempat nak simpan

Oleh itu, disebabkan hari ini belum ada exercise..
maka aku mengambil keputusan untuk mengemas..
perkara yang ala2 2-3 tahun sekali pun belum tentu aku buat.

Penat giler.. yelah nak angkat rak.. pastu nak angkat almari besi masuk bilik
Mula dari kul 9.30 malam, dekat kul 11.30 malam baru siap

The only one helper.. tapi bukan tolong menyenangkan..
lagi nyusahkan ada ler..

Dalam aku dok sibuk2 tu.. rupa nyer dia masuk bilik stor,
jumpa shower foam.

Abih ditekannya smpi kering sebotol
Satu keje lak aku nak mengemop malam-malam
Bukan boleh sekali round je.. berkali2 sbb lantai jadi licin dan melekit

Kena tak ?!!

Mau tak kena... lama2 dia ni jadi alien telinga panjang sebelah sbb selalu sangat kena tarik telinga
Klu pukul ngn tangan.. ADALAH TIDAK ADA KESAN...
Mungkin dulu aku terlebih minum susu kot masa peknen..
smpi dia tak rasa sakit kalau takat pukul2 biasa
Aku lak kalau dia tak nangis cam rasa tak puas hati je
Eeee.. apa punya laa mak kan..

TARAAAAAAA
Hasil nyer adalah seperti di bawah

Dah kemas dah... rasa cam lapang sket mata melihat
Tema ?!!!
Rumah aku ni takde tema2 ek cam umah2 kawan-kawan sumer

Tema nyer adalah "SESENANG HIDUPKU"
Aku tak kisah rak baju Khaleef adalah di ruang tamu
Meja laptop adalah di depan sliding door
Baby Coat berisi segala tilam, bantal, selimut letak di tepi TV
Bakul, botol susu, susu sumer berada di tepi sofa
Mesin basuh dalam tidur utama

YANG PENTING SENANG AKU NAK CAPAI !!

Itu laa tema umah aku hokay
.
.
.

No comments: