Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, April 24, 2009

Repeat..

Saja je nak bagi kawan2 yg tak dapat p JELES !!!
semlm g lagi sekali..
saing-saing ngn makcik Rehan
tp semlm ramai orang.. tup2 dah terpisah
kena lak aku kena cirit-birit kat sana
asyik nk ke toilet


Kali ni banyak ambik buku Ahadiat Akashah..
Aku suka baca sbb relax & santai
Wpun selalu nyer ending nyer aku benci


Buku-buku Khaleef.. hari tu pergi banyak ambik buku melayu
kali ni ambik buku omputeh lak
bila dia nak baca tu tak tau ler lagi


Buku-buku Khaleef atas ni singgit je satu
banyak gambar2 yg cantik-cantik
berbaloikan...


Ni majalah lama2 stok untuk baca dalam jamban



Ni buku2 adik aku..
Aku tak baca buku omputeh
Sebab... setahun pun lum tentu aku leh abih sebuah buku
.
.
.

No comments: