Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, April 29, 2009

My Assam Pedas

Hari ni keje 1/2 day je... esok ambik cuti
Sempena inche abg i ada umah..
Konon2 nak masak spesel ler...
Masak Asam Pedas Ikan Pari
Percubaan kali pertama

Rasa ?!!!!
Tukar hokay.. jadi Masak Asam Masam Ikan Pari

Uwaaa... tak jadi... masam giler
Lagi aku beger-beger.. lagi ntah hape2 rasa nyer
Aku mmg bengap sket bab2 sukatan rasa ni
Tak leh nak agak2

Rupa je nmpk cam jadi.. tapi tak jadi pun...
Apa pun, laki aku makan ler juga nak ambik hati
Tapi tang kuah dia tak berani.. takut sakit perut


Ni lauk PLAN B
Terpaksa ler wat sambal sardin sebagai ganti my Assam Pedas
Takpe-takpe.. jangan putus asa
Cuba lagi dan lagi


Gambor bawah ni takde kena-mengena
Ni si Khaleef yg snap.. dia skang pantang dapat HP
Mesti nak snap sana-sini
Dapur yg sempit giler & sangat bersepah2
Mmg takde harapan ler nak pasang kitchen cabinet
Kalau aku dah masuk dapur ni.. org lain tak leh nak celah2 sama
Mmg tak muat

Ni lak dia snap gambor papa tgh studi maut
Maut ke ? cam nak lelap je tuh
Lepas pekena asam masam aku tu.. baru segor biji mata
.
.
.





No comments: