Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, April 20, 2009

Tu Die...

Kemunculan yang dinanti-nantikan..
Spt yg telah laki aku janjikan.. malam tadi aku g ler kedai Bata buat kali ke-4
Sampai pun dah kul 8.45 malam.. lagi 15 minit kedai nak tutup
Agak kelam-kabut gak ler memilih sbb kedai nak tutup
Budget mesti tak lebih RM50.00.. hehehe BERKIRE NAK MAMPUS !!!

Ni ler rupa nyer.. sport shoes yang menjadi igauan aku selama 2 minggu
Petang tadi laki aku tanya.. bila nyer nak jogging
Hehehehe.. malam tadi lupa beli stokin maaaaaa
Kang melecet lak kaki montoks aku ni
ALASANNNNNNNN........

Akhir nyer aku memilih sukan kuak lentang atas toto bersama Khaleef


Simple je kasut nyer.. yg penting selesa dan murahzzz
Esok nak p pekan cari stokin..
Petang esok, balik keje terus nak desup p Tasik Embayu
Mula2 ni tak lari terus kot.. jalan perlahan-lahan je dulu
Kang terus lari.. buat nyer aku pitam sorang2 kat sana
Sapa nak angkat masuk ambulan ?
Silap2 depa angkat masuk terus dalam tasik tu.. abih citer


Budak Ahmad ni pun teruja jugak
sibuk nak cuba
siap cabut dari kaki aku & sarung ke kaki dia

~AKHIR NYER~
.
.
.

No comments: