Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 16, 2009

Khas Untuk Tatapan Makcik Rehan

Ni ler beg laptop i yg baru.. Anna Sui look alike... Klu kat tempat selalu kite pergi tu mmg leh dapat murah ler.. tp takkan nak beli 6 pulakkan.

Beg ini dibeli oleh Inche Izman... sebagai upah menggosok bagi bulan April.. Bulan Mac dapat sandal Bata rege 19.90. Bulan Feb dapat jam tangan rege rm10. Bulan Jan dapat sandal cap ayam rege rm20.00. Kira beg ni adalah yg paling mahal setakat ini.

Kenapa gosok baju laki sndr kena dapat upah?!!!
Sebab.. dulu sblm kahwin, ada perjanjian lisan yg bini gumuk kesayangan ni tak payah gosok baju smpi bila-bila..

Tiba2, sejak pindah Mambang ni.. tiap2 mgu lak kena gosok baju.
So, kena upah la kan...
Baru ada semangat nak gosok

Gosok baju.. adalah perkara yang sangat.. sangat... sangat... sangat... kuasa 1000
MENCIK sangat-sangat !!!





.
.
.

2 comments:

cinta_north2south said...

wow bestnya dapat upah gosok baju dari somi. nanti i pun nak terai buat perjanjian cenggini jugak la... hehehe

Bimbo said...

owhh..aku pon sama la zel. very the mencik tau gosok baju ..bukan baju laki je,baju aku sendiri pon MALAS nak gosok.hahaha

baju kurung keje aku sume nye ala2 jenis tayah gosok. dah nama nya hazab punye malas.hehe