Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, April 29, 2009

TAG dari Qaseh...

1. The Rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.

2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.

3. After that tag 12 people.


Q.1 : THE AGE OF YOUR NEXT BIRTHDAY?
Next ek ? dah lepas... 7th Feb.... Tahun ni saya adalah 30 tahun


Q.2 : PLACE I LIKE TO TRAVEL THE MOST?
Phuket, Thailand.. ni impian kami laki bini..Tapi hakikat nyer.. pasport pun Non-Hado


Q.3 : My Favourite Food?
Tengok gambor pun dah tau kan... that's explain why my number is 134kg

Q.4 :NICKNAME THAT I HAVE
Zel & Along
Hasil dari carian ALONG

Q.5 : MY FAV COLOR?
Pink

Pink.. sekali dapat gambor luchs ini yer... bukan salah aku
Kata 1st picture result from google

Q.6 : THE CITY I LIVE NOW?
Tg Malim, Perak

Ni ler Tasek Embayu yang aku nak g joging konon-konon tu
Dalam 10 minit naik kete
Kalau aku jalan kaki dari umah aku... dalam 30 minit
Tu pun kalau aku tak pengsan dan terus smpi spital Slim River


Q.7 : THE PLACE I WAS BORN?
Hospital Besar Kuala Kubu Bharu, Selangor


Q.8 : MY COLLEGE MAJOR?
Multimedia


Q.9: MY BAD HABIT?
Suka MAKAN... tak kira di mana dan bila2 sahaja



Q.10 : MY HOBBY?
Reading, Sleeping, Shopping




Q.11 : My WISH ?
Slim, baby girl & toyota wish






Ni ler mende yg paling2 aku WISH kan....
.
.
.

No comments: