Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, January 19, 2012

Anak Antu...


Semalam sembang-sembang ngn Kalep on d way balik rumah..

Kalep anak sapa?

ANAK MAMI..

Hasya anak sapa?

ANAK MAMI..

Kalau dua-dua anak mami... abih tu sapa anak Papa?

ANAK ANTU BAGI KAT PAPA..
SUKA PEMARAH..
BIAR DIA MARAH ANAK ANTU..

:)) :)) :)) :))

Pesanan untuk MIJ..

Kerja pejabat... siapkan laaa kat pejabat..
Tak payah nak bukak Pejabat Pos Slim River cawangan Kota Malim pulak..

Anak pun dah pandai protes..
Sebab Papa sangat seriyes bila membuka pejabat pos di rumah..
Macam laa tengah kira duit jota-jota..
Padahal susun resit je pun..

Kurang-kurangkan laa marah dekat Kalep tu..

Hehehehe..

Padahal kalau nak dikira..
Mami dia ni lagi banyak memetir banding Papa..
Sampai jiran sebelah pun pernah tanya..
Ape ke hey nyer bising bebenor.. :))

Tapi pasal mami sentiasa berada bersama mereka..
Jadi mereka kurang sentap..

Hasyakan.. papa dia pukul manja2 babab bontot pun dia leh menangis cam papa pukul dengan rotan..
Hat tu manja terlebih sangat lak ngn MIJ..

Apa-apa pun..

Cuti lama ni memerap kat umah je ke bie?
.
.
.

1 comment:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

amik ko... tu la pasal... lain kali kalau nak buat kerja kat rumah pun... pandai2 laa bahagi masa ngan anak2... :D